Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Státní maturita pro sluchově postižené studenty
Najmanová, Milena ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Diplomová práce seznamUje čtenáře s historií a pojetím maturitní zkoušky na školách, které poskytují úplné středoškolské vzdělání. Součástí práce jsou i dotazníky, jež mapují situaci na středních školách pro sluchově postižené žáky. Dotazníky zjišťují , zda jsou pedagogové na těchto středních školách informováni o nové koncepci státní maturitní zkoušky. Dotazníky se též zabývají názory pedagogů středních škol pro žáky se ztrátou sluchu na novou koncepci státní maturitní zkoušky. V souvislosti s aktuálním pojetím maturitní zkoušky se autorka práce zaměřuje na popis nového konceptu státní maturity, kterou předkládá Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (CERMAT). Cílem diplomové práce je zejména zjistit, zda a jak navržená koncepce maturitní zkoušky reflektuje potřeby žáků se ztrátou sluchu, které CERMAT řadí mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledky a závěry diplomové práce by měly být chápány jako příspěvky pro další okruhy bádání, jež úzce souvisí s reformou státních maturit.
Státní maturita pro sluchově postižené studenty
Najmanová, Milena ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Diplomová práce seznamUje čtenáře s historií a pojetím maturitní zkoušky na školách, které poskytují úplné středoškolské vzdělání. Součástí práce jsou i dotazníky, jež mapují situaci na středních školách pro sluchově postižené žáky. Dotazníky zjišťují , zda jsou pedagogové na těchto středních školách informováni o nové koncepci státní maturitní zkoušky. Dotazníky se též zabývají názory pedagogů středních škol pro žáky se ztrátou sluchu na novou koncepci státní maturitní zkoušky. V souvislosti s aktuálním pojetím maturitní zkoušky se autorka práce zaměřuje na popis nového konceptu státní maturity, kterou předkládá Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (CERMAT). Cílem diplomové práce je zejména zjistit, zda a jak navržená koncepce maturitní zkoušky reflektuje potřeby žáků se ztrátou sluchu, které CERMAT řadí mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledky a závěry diplomové práce by měly být chápány jako příspěvky pro další okruhy bádání, jež úzce souvisí s reformou státních maturit.

Viz též: podobná jména autorů
1 NAJMANOVÁ, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.