|
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
Naisarová, Jana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Horáková, Miroslava (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část práce obsahuje úvod do tématiky země původu a terminologii pojmů. Aplikační část práce uplatňuje zjištěné poznatky přímo v kontextu České republiky a společností vybraného segmentu. Kromě představení samotné koncepce země původu (Country of origin), jako jednoho z klíčových elementů ovlivňující chování spotřebitele, si práce klade za cíl analyzovat Českou republiku, jako zemi původu zboží. Na základě zjištěných informací, autorka hledá atraktivní segment pro formování značky Česká republika, v němž firmy dosahují konkurenční výhody právě díky použití země původu při propagaci svého zboží. Smyslem práce je na základě zjištěných informací, zhodnotit míru, kvalitu a využití země původu zboží v marketingových strategiích vybraných firem, a také k propagaci odvětví ze strany státu. Výstupem této práce jsou pak doporučení pro zefektivnění komunikace České republiky, jako země původu zboží daného segmentu.
|
|
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
|