Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HR outsourcing jako nový nástroj strategického řízení lidských zdrojů.
Nováčková, Lenka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent) ; Demjanovičová, Dana (oponent)
Dizertační práce pojednává o novém nástroji strategického řízení lidských zdrojů - outsourcingu personální práce. Jedná se o fenomén vysoce aktuální a ve firemní praxi hojně využívaný. HR outsourcing znamená strategické převedení výkonu některých nebo všech personálních procesů, které by byly jinak vykonávány zaměstnanci firmy, na externího dodavatele - pro kterého ale výkon těchto procesů představuje hlavní předmět podnikání - a to včetně přenesení zodpovědnosti za výkon těchto procesů. Práce přináší komplexní a objektivní analýzu globálního modelu outsourcingu v personální práci, a to z různých úhlů pohledu, jakými jsou jeho historie, vývoj, přínosy a negativa, kategorie jeho oblastí, typy modelů dodávky, analýza dodavatelů a dodavatelských modelů, nákladové aspekty, současné trendy, míra využívání, její závislost na dalších charakteristikách, zásady efektivního řízení outsourcingového projektu, vztah outsourcingu a offshoringu a jeho makroekonomické dopady nebo souvislost outsourcingu s informačními a komunikačními technologiemi. Prostřednictvím vlastního empirického výzkumu pak práce přináší cenná data týkající se modelů, principů, trendů a míry využívání HR outsourcingu v České republice a porovává jeho výstupy s hypotézami, které vycházejí z poznatků a znalostí globálního modelu využívání HR outsourcing, a s výsledky jiných výzkumů. Výstupem této části práce je definování lokálního modelu využívání personálního outsourcingu. Shrnutí teoretických a praktických poznatků ústí v závěrečné části práce v seznam doporučení a rad pro efektivní HR outsourcing, určený pro management společností, které buď uvažují o zavedení HR outsourcingu nebo ho již provozují.
Rozvoj empatie jako cíl výchovy a vzdělávání
NOVÁČKOVÁ, Lenka
Tato práce představuje empatii jako jeden z cílů výchovy a vzdělávání. Vymezuje termíny emoce a emoční inteligence. Dále seznamuje s pojmem výchova ve volném čase, její charakteristikou, cíli, a metodami. Zabývá se možnostmi rozvoje empatie ve výchově ve volném čase. Popisuje také cíle předškolního a základního vzdělávání. V kapitole věnované empatii se zabývá historickým vývojem pojmu, vývojovými předpoklady empatie a souvislostmi s morálním vědomím. V poslední kapitole popisuje některé z faktorů, které rozvíjejí empatické chování.
Rozvoj empatie u dětí předškolního věku
NOVÁČKOVÁ, Lenka
Ve své bakalářské práci se zabývám empatií u dětí. V teoretické části představuji emoce, které se na empatii významnou měrou podílí, a vymezuji klíčové pojmy. Tato část obsahuje i strategie, které vedou k rozvoji vcítění. V praktické části popisuji pozorování a především experiment, kdy jsem zkoumala, jestli jsou děti v předškolním věku empatické. Dále nabízím ukázku dvou tématických bloků, které jsem realizovala při mých praxích.

Viz též: podobná jména autorů
7 NOVÁČKOVÁ, Lucie
9 Nováčková, Lenka
7 Nováčková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.