Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace restaurace a klubu
Nátěstová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V jejím závěru jsou stanovena doporučení na možná zlepšení marketingové komunikace na základě získaných informací.
Vývoj na trhu práce Moravskoslezského kraje
Nátěstová, Michaela ; Adámek, Petr (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje základní pojmy, se kterými se setkáváme na trhu práce. Dále jsou vyjmenovány jednotlivé druhy nezaměstnanosti spolu s jejich podrobným vysvětlením. Blíže je také popsána základní charakteristika trhu práce. V praktické části je již teorie uvedena v realitu. Popsán je zde vývoj na trhu práce Moravskoslezského kraje, jeho charakteristika a aktivní politika nezaměstnanosti. Blíže je také ukázán a vysvětlen problém nezaměstnanosti tohoto kraje. Jako názorný příklad je použito město Vrbno pod Pradědem, které se v dnešní době potýká s vysokou nezaměstnaností. V závěru praktické části jsou navrhnuta možná řešení této problematiky jako např. rozvoj cestovního ruchu v kraji, rozšíření česko--polské spolupráce nebo využití dotací poskytnutých Českou republikou nebo Evropskou Unií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.