Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita života u dětí s asthma bronchiale (pohled dětí a rodičů)
Nápravníková, Jana ; Skorunka, David (vedoucí práce) ; Mareš, Jiří (oponent) ; Machalová, Iva (oponent)
Autor: Jana Nápravníková Instituce: Univerzita Karlova v Praze, Lékařská fakulta v Hradci Králové Vedoucí práce: MUDr. David Skorunka, PhD. Počet stran: 96 Počet příloh: 6 Rok obhajoby: 2009 Klíčová slova: astma, kvalita života dětí V této práci jsem se snažila zpracovat problematiku astmatu - etiologii, patofyziologii, diagnostiku, léčbu, edukaci pacienta, krátce jsem nastínila problematiku kvality života. V praktické části jsem se zaměřila na kvalitu života dětských astmatiků a porovnání s náhledem na kvalitu života hodnocenou jejich rodiči.
Kvalita života u dětí s asthma bronchiale (pohled dětí a rodičů)
Nápravníková, Jana ; Skorunka, David (vedoucí práce) ; Mareš, Jiří (oponent) ; Machalová, Iva (oponent)
Autor: Jana Nápravníková Instituce: Univerzita Karlova v Praze, Lékařská fakulta v Hradci Králové Vedoucí práce: MUDr. David Skorunka, PhD. Počet stran: 96 Počet příloh: 6 Rok obhajoby: 2009 Klíčová slova: astma, kvalita života dětí V této práci jsem se snažila zpracovat problematiku astmatu - etiologii, patofyziologii, diagnostiku, léčbu, edukaci pacienta, krátce jsem nastínila problematiku kvality života. V praktické části jsem se zaměřila na kvalitu života dětských astmatiků a porovnání s náhledem na kvalitu života hodnocenou jejich rodiči.
Kvalitativní výzkum strategií navazování vztahů a odmítání druhých u dětí předškolního věku v mateřské škole
NÁPRAVNÍKOVÁ, Jana
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak děti předškolního věku navazují přátelství a naopak, proč jsou odmítáni. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu osobnost a na vývojové teorie, které se týkají dítěte (Sigmund Freud, Jean Piaget a Erik Erikson). Po vysvětlení klíčových pojmů těchto teorií se práce věnuje verbální a nonverbální komunikaci. Dále se zaměřuje na sociální interakci, která je nedílnou součástí mezilidských vztahů. Pozornost je věnována také emoční a interpersonální inteligenci, kde je mimo jiné vysvětlena sociální inkluze a exkluze. Metodologická část objasňuje, jaké výzkumné metody byly v práci použity. V praktické části jsou shrnuty výsledky prováděného pozorování, jehož cílem bylo zjistit důvody nezačlenění dětí do kolektivu. Ke zjištění potřebných informací byla využita metoda pozorování a rozhovorů. Doplňující informace byly získávány od kolegyň a rodičů dětí.

Viz též: podobná jména autorů
3 NÁPRAVNÍKOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.