Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.
Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krčál, Adam (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Bruder Spielwaren GmbH na zahraničních trzích, konkrétně i na trhu českém. Práce je rozdělena do několika částí, v úvodu představuji společnost, její produktové portfolio a zahraniční obchod. Stěžejní částí práce je marketingová strategie a SWOT analýza. Pomocí dotazníkového šetření se snažím ověřit znalost značky a spokojenost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.