Název:
Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh
Překlad názvu:
Strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering Czech market
Autoři:
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krčál, Adam (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Bruder Spielwaren GmbH na zahraničních trzích, konkrétně i na trhu českém. Práce je rozdělena do několika částí, v úvodu představuji společnost, její produktové portfolio a zahraniční obchod. Stěžejní částí práce je marketingová strategie a SWOT analýza. Pomocí dotazníkového šetření se snažím ověřit znalost značky a spokojenost zákazníků.This bachelor thesis deals with strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering foreign markets, especially the Czech one. The thesis is divided into several parts. In the introduction there is a characterization of the company, its range of products and international business. The main part of my thesis deals with marketing strategy and SWOT analysis. I tried to check up on brand awareness in the Czech Republic by means of questionnaires.
Klíčová slova:
Bruder; marketing; mezinárodní obchod; SWOT analýza; Bruder; international business; marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30380