Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích
Mysliveček, Václav ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Vlk, Aleš (oponent)
Název: Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích Cíle: Hlavním cílem práce je vytvoření konceptu vizuální identity na sociálních sítích týmu FK Teplice. Dalším cílem je detailní rozbor prvků, z nichž se vizuální identity na sociálních sítích skládají. Třetím cílem je provedení rešerše vizuálních identit vybraných fotbalových klubů na sociálních sítích. Poslední cíl reprezentuje kontinuální pozorování vizuálního obsahu sdíleného týmem FK Teplice. Metody: V práci jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Nejprve je použita metoda standardizovaného pozorování aplikovaná na sociální sítě týmu FK Teplice. Poté následuje kvalitativní dotazování, ve kterém respondenti prostřednictvím otevřených a uzavřených otázek hodnotí vizuální identitu týmu FK Teplice. Výsledky: Z výsledků je zřejmé, že největšími problémy vizuální identity týmu FK Teplice na sociálních sítích jsou nedostatečná hierarchizace grafických prvků, typografie, práce s volným prostorem, přílišná monotónnost grafických šablon a nedodržování doporučovaných formátů pro kanály příspěvků. Klíčová slova: Grafický design, digitální obsah, sociální sítě, český fotbal, koncept vizuální identity

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.