Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.