Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu
Munzar, Milan ; Kolář, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Neuronové sítě jsou dnes jeden z nejúspěšnějších modelů pro strojové učení. Můžeme je nalézt v autonomínch robotických systémech, v rozpoznávání objektů i řeči, predikci a mnoha jiných odvětvích umělé inteligence. Tato práce seznámí čtenáře s tímto modelem a jeho rozšířením, které se používá pro rozpoznávání objektů. Posléze popisuje aplikaci těchto konvolučních neuronových sítí(CNNs) pro klasifikaci obrazků na datasetech Caltech101 a Cifar-10. Na příkladu této aplikace diskutuje a měří efektivnost různých technik používaných v CNNs. Výsledky ukazují, že tyto sítě jsou bez dalších rozšíření schopné dosáhnout 80\% přesnosti na datasetu Cifar-10 a 37\% přesnosti na datasetu Caltech101.
Automatická segmentace periodického pohybu srdečního svalstva v ultrazvukovém záznamu
Munzar, Milan ; Orság, Filip (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací metody časové segmentace srdečních stahů v echokardiografickém záznamu. Navržený postup je postaven na algoritmech Lucas-Kanade a rychlé Fourierovy transformace. Navržená metoda segmentace je implementována v jazyce C++ za použití knihoven OpenCV a FFTW. Analýza přesnosti segmentace touto metodou ukazuje její náchylnost na kvalitu echokardiografických snímků a výskyt anomálií. Nicméně tyto nedostatky je možno odstranit použitím několika diskutovaných technik. Tato metoda je vyvíjena jako součást projektu pro analýzu echokardiografických záznamů pro Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně.
Design and Implementation of Computer Game
Šulo, Samuel ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The aim of this thesis is the design and implementation of a 2D horror platform game on a computer device. The implemented game consists of three levels and accompanies the player through horror elements created by visual and sound effects. The game is designed for future expansion. Several phase tests were performed on the finished game. Feedback is received from users in the form of completed questionnaires and subsequent evaluation of the results. Furthermore, the work briefly acquaints the reader with the history of games and the basics of working in the Unity game engine, in which the game itself is created.
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Dvořáček, Martin ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit 2D rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra má být celkem modifikovatelná a bude tvořena v herním enginu Unity.
Design and Implementation of 2D Video Game in Game Engine Godot
Kurtin, Tomáš ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create new 2D game in game engine Godot. The work begins with design, which focuses on researching already existing games. From the knowledge gained, the set of the skills which the player would be able to use was created. In the next step, the world and the story happening in it were designed. Speed was chosen as a main mechanic, because of slow feeling games from the Metroidvania genre. Speed generates energy, which strengthens attacks and allows the player to use other abilities. The whole design was then implemented in Godot game engine, which is a game development environment. The implementation focuses on telling the story and on smoothness and fastness of movement.
Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu
Munzar, Milan ; Kolář, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Neuronové sítě jsou dnes jeden z nejúspěšnějších modelů pro strojové učení. Můžeme je nalézt v autonomínch robotických systémech, v rozpoznávání objektů i řeči, predikci a mnoha jiných odvětvích umělé inteligence. Tato práce seznámí čtenáře s tímto modelem a jeho rozšířením, které se používá pro rozpoznávání objektů. Posléze popisuje aplikaci těchto konvolučních neuronových sítí(CNNs) pro klasifikaci obrazků na datasetech Caltech101 a Cifar-10. Na příkladu této aplikace diskutuje a měří efektivnost různých technik používaných v CNNs. Výsledky ukazují, že tyto sítě jsou bez dalších rozšíření schopné dosáhnout 80\% přesnosti na datasetu Cifar-10 a 37\% přesnosti na datasetu Caltech101.
Automatická segmentace periodického pohybu srdečního svalstva v ultrazvukovém záznamu
Munzar, Milan ; Orság, Filip (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací metody časové segmentace srdečních stahů v echokardiografickém záznamu. Navržený postup je postaven na algoritmech Lucas-Kanade a rychlé Fourierovy transformace. Navržená metoda segmentace je implementována v jazyce C++ za použití knihoven OpenCV a FFTW. Analýza přesnosti segmentace touto metodou ukazuje její náchylnost na kvalitu echokardiografických snímků a výskyt anomálií. Nicméně tyto nedostatky je možno odstranit použitím několika diskutovaných technik. Tato metoda je vyvíjena jako součást projektu pro analýzu echokardiografických záznamů pro Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně.

Viz též: podobná jména autorů
2 Munzar, Marek
1 Munzar, Martin
1 Munzar, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.