Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Školní vzdělávací alternativa: hledání vlastní cesty
Motyčáková, Klára ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
Tématem bakalářské práce je Školní vzdělávací alternativa: hledání vlastní cesty. V teoretické části je zaměřena na rozdíl mezi alternativními a běžnými institucemi. Dále se zabývá konceptem alternativního vzdělávání, komunitními školami a popisuje druhy alternativních institucí. Cílem empirické části je přiblížit komunitní školu Koventinka, která se rozhodla hledat vlastní cestu ve vzdělávání. Bakalářská práce dále zahrnuje podrobné informace o dané komunitní škole. Koventinka klade velký důraz na rozvoj tzv. měkkých dovedností. Obsahuje rozdíly mezi školami zapsanými v registru MŠMT a těmi, které v registru MŠMT zapsány nejsou, což je i případ komunitní školy Koventinka. V práci je popsáno, na čem si komunitní škola zakládá, přesný harmonogram, jak škola komunikuje a spolupracuje s rodiči. V závěru empirické části je přiložen dotazník. Ten je zaměřen na informace zjišťující spokojenost rodičů s komunitní školou, důvody, proč rodiče zvolili pro své děti alternativní školu Koventinka namísto běžné školy, či jak si zjišťovali informace o alternativních institucích a alternativním vzdělávání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.