Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Pešková, Iveta ; Motalová, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce usiluje o nalezení řešení s cílem, co nejlépe uspokojit zákazníky Technického muzea v Brně. Počáteční část popisuje teoretická východiska, která obsahují související pojmy. V druhé části je představena společnost, jsou provedeny analýzy jejího marketingového prostředí a vlastní průzkum. Závěrečná část obsahuje doporučení a potencionální řešení, která společnost může provést pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Pešková, Iveta ; Motalová, Šárka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce usiluje o nalezení řešení s cílem, co nejlépe uspokojit zákazníky Technického muzea v Brně. Počáteční část popisuje teoretická východiska, která obsahují související pojmy. V druhé části je představena společnost, jsou provedeny analýzy jejího marketingového prostředí a vlastní průzkum. Závěrečná část obsahuje doporučení a potencionální řešení, která společnost může provést pro zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.