Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení firemní strategie společnosti Directa Czech
Mirzajev, Tomáš ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Práce komplexně shrnuje kontext a problematiku burzovních zprostředkovatelů na českém trhu, a také vede přes jednotlivé etapy stanovování firemní strategie k jejímu úspěšnému vytyčení, včetně konkrétních kroků na praktickém případu, společnosti Directa Czech. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o této oblasti, nabízených instrumentech, a také jsou uvedeny a podrobněji popsány podstatné rozdíly mezi kategoriemi burzovních zprostředkovatelů. V praktické části práce byl kladen důraz na situační analýzu, jelikož bylo třeba vytvořit pevnou oporu pro stanovování vhodné firemní strategie. Kapitola o analýze rozvojového potenciálu vhodně rozšířila a upřesnila poznatky z této situační analýzy, čehož bylo využito zejména při stanovování vhodných kroků k realizaci firemní strategie.
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Mirzajev, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou autorových průzkumů veřejného mínění. Cílem práce je analyzovat volební strategie a politický marketing obou kandidátů 2. kola a s využitím technik marketingového výzkumu nahlédnout blíže k faktickým souvislostem této události.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.