Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení úrovně hospodaření vybraných měst a obcí
Šorová, Milena ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Milena, Milena (oponent)
Diplomová práce Posouzení úrovně hospodaření vybraných měst a obcí se dělí na dvě hlavní části. V první části jsou přiblížena teoretická východiska územních samosprávných celků, způsob jejich financování a pravidla nakládání s finančními prostředky. Druhá, praktická, část je zaměřena na podrobnou analýzu finančního hospodaření obce Jindřichov a Staré Město. Po úvodních informacích o vybraných obcích následuje zevrubná analýza příjmové, výdajové stránky a třídy financování rozpočtu v období let 2010 - 2014. Některé údaje jsou pro možnost vzájemného srovnání přepočítány na jednoho obyvatele. V závěru práce dochází ke zhodnocení jejich hospodaření, které nevykazuje, ani u jedné z obcí, zásadní problémy. O něco hůře, z hlediska ukazatelů zadluženosti, je na tom město Staré Město, které využívá k financování probíhajících akcí krátkodobé bankovní úvěry, splácené z přijatých transferů, ovšem ani zde se nejedná o výrazně rizikové hospodaření se svěřenými finančními prostředky. Obcím jsou navržena možná opatření pro snížení rizik při zadlužování, která jim byla poskytnuta ke zvážení.
Vzdělávání s využitím multimediálních technologií
Jakoubková, Jana ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Milena, Milena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Vzdělávání s využitím multimediálních technologií" byla zaměřena na analýzu vzdělávacích videí z oblasti lidských zdrojů, které jsou umístěny na největším internetovém serveru pro sdílení videosouborů v českém jazyce. Konkrétně se soustředila na tři témata z oblasti lidských zdrojů, která jsou základní pro uchazeče o zaměstnání na trhu práce. Bylo vybráno dvacet pět vzdělávacích videí z každého tématu, čímž vznikl vzorek pro analýzu čítající sedmdesát pět videí. Tato videa byla analyzována dle nastavených kritérií z hlediska tématu, délky, kvality nahrávky, zdroje, stanovení cílů, cílové skupiny, posloupnosti obsahu vzdělávání a zhodnocení a zakončení videa. Data z provedené analýzy byla zapsána do vytvořené záznamové tabulky dle předem stanoveného způsobu. Bylo zjištěno, že vzdělávací videa na serveru YouTube byla průměrně dlouhá 27,64 minut, kvalita nahrávky videí byla průměrná až vysoká a největším zdrojem, který vkládal vzdělávací videa, byly fyzické osoby, které vkládaly tato vzdělávací videa na YouTube za účelem sebeprezentování se jako znalce v oboru s účelem dalšího nabízení svých služeb. Analýza také ukázala, že pouhých 19 % vzdělávacích videí bylo vytvořeno správně z hlediska vzdělávání. Z toho vyplynulo, že server YouTube nebyl z hlediska správného způsobu vzdělávání příliš vhodným zdrojem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.