Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Mikešková, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií neziskové společnosti basketbalového klubu BC Geosan Kolín. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je zpracovaná formou literární rešerše a na analytickou část neboli vlastní zpracování. První část popisuje a vysvětluje základní pojmy a definice, které jsou součástí daného tématu. Analytická část začíná charakteristikou společnosti BC Geosan Kolín. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti a dále zhodnocení tohoto mixu. Ve druhé části vlastní práce je použito dotazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření a zhodnocení marketingového mixu společnosti jsou sestavena doporučení ke zlepšení současné strategie basketbalového klubu.

Viz též: podobná jména autorů
1 MIKESKOVÁ, Květa
3 Mikesková, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.