|
Marketingová strategie firmy
Kozelek, Pavel ; Mik,, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením na klíčový produkt a posílení jeho pozice na vybraném segmentu trhu. Zvolená strategie je tedy postavená na identifikaci klíčového produktu (produktu nejméně rentabilního nebo produktu, který ztrácí pozici na trhu), na jeho podrobných analýzách a doporučeních vhodných aktivit rozvoje včetně jeho umístění na vybraném trhu. Tyto výstupy jsou rovněž podkladem pro formulaci a stanovení optimálních strategických cílů a akčních kroků pro naplnění této navržené strategie.
|
|
Anatomie jater prasete domácího jako modelového orgánu v biomedicíně
Mik, Patrik ; Eberlová, Lada (vedoucí práce) ; Kachlík, David (oponent) ; Stingl, Josef (oponent)
Úvod: Předkládaná práce vychází ze sedmi publikací, jejichž cílem bylo jednak shrnutí využití jater prasete domácího v biomedicínském výzkumu a jednak popis základních kvantitativních parametrů pro plánování chirurgických experimentů s následnou regenerací jater. V úvodních kapitolách popisujeme základní anatomické poznatky o játrech člověka s klinickým dopadem. U anatomického popisu jater prasete domácího se pak zaměřujeme na analogické morfologické poznatky, které byly doposud popsány. Z potřeb experimentální chirurgie a jaterní regenerace, která je studována na prasečích modelech, vyplývá mimo jiné potřeba znalosti základních kvantitativních parametrů jater - oblasti zásobení větvemi portální žíly, množství a velikost jednojaderných a dvoujaderných hepatocytů a množství a distribuce jaterního vaziva. Metody: Pro popis větvení v. portae jsme využili mikro CT snímků korozivních preparátů jater, morfometrické parametry hepatocytů a jaterního vaziva jsme hodnotili na systematických, nestranných, náhodných parafinových řezech ze tří oblastí (ROI) jaterního parenchymu (periferní, parakavální a paraportální) za využití stereologických metod. Jaterní cévy jsme vyplnili pryskyřicí Biodur E20®, s následným odleptáním v hydroxidu draselném, pro kvantifikaci parametrů hepatocytů jsme řezy obarvili PAS...
|
|
Pasivní bezpečnost vozidel a vliv informačních technologií
Mík, Josef ; Kovanda, Jan (vedoucí práce) ; Šatochin, Vladimír (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou informačních technologií se zaměřením na vyvíjený celoevropský systém tísňového volání k dopravní nehodě, systém eCall. Je zde řešena problematika zvyšování bezpečnosti vozidel na základě
lepšího popsání situace při dopravní nehodě s použitím vozidlové jednotky eCall. Práce je zaměřena na problematiku čelního nárazu vozidel kategorie M1. V první části práce je popsán současný stav vyvíjeného systému eCall, jeho architektura a přehled s ním související legislativy. Dále je popsána legislativa týkající se zkoušek pasivní bezpečnosti a způsoby jejich vyhodnocení. V další části je uveden přehled nárazových zkoušek čelním nárazem vozidla do různých kolizních partnerů. Výsledky těchto zkoušek jsou využity pro následné analýzy, při řešení problematiky odhadu následků dopravní nehody systémem eCall. V práci je dále řešena vhodnost využití dat, které jsou měřeny jednotkou eCall během nárazu vozidla, k odhadu následků dopravní nehody. Ta je posuzována na základě korelační analýzy měřených signálů zrychlení a rozboru parametrů testované jednotky eCall.
|
|
Marketingová strategie firmy
Kozelek, Pavel ; Mik,, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením na klíčový produkt a posílení jeho pozice na vybraném segmentu trhu. Zvolená strategie je tedy postavená na identifikaci klíčového produktu (produktu nejméně rentabilního nebo produktu, který ztrácí pozici na trhu), na jeho podrobných analýzách a doporučeních vhodných aktivit rozvoje včetně jeho umístění na vybraném trhu. Tyto výstupy jsou rovněž podkladem pro formulaci a stanovení optimálních strategických cílů a akčních kroků pro naplnění této navržené strategie.
|
| |
| |
| |
|
Místní tlakové ztráty při proudění vody s přísadou micelárních aditiv
Mík, Václav ; Šesták, J. ; Kořenář, Josef ; Myška, Jiří
Byl studován vliv 4 koncentrací tří vybraných vodných roztoků kationaktivních a iontově obojetných povrchově aktivních látek na 3 typy místních ztrát (sedlový ventil plně a z poloviny otevřený, 180° oblouk). Měření byla provedena na cirkulační trase v rozsahu Reynoldsových čísel Re = (1,6–23)*103. I když všechny 3 použité přísady v přímé trubce snižují tření téměř stejně, v místních odporech se jejich účinek podstatně liší. Také účinnost přísad na snižování místních ztrát je nižší než při proudění v trubkách.
|
| |
| |