Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.