Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smyslový a emoční marketing.
Mendlíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kupec, Václav (oponent)
Diplomová práce "Smyslový a emoční marketing" pojednává o zapojení smyslových podnětů a snaží se objasnit jejich význam v rámci komerční komunikace. Přibližuje tuto problematiku, jež se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na využívání smyslových podnětů jednak v rámci komunikace jednotlivých produktů či služeb, ale také multisenzorického zapojení v rámci komunikace značky jako takové. Po vymezení základních pojmů marketingu a brand managementu v teoretické části, se práce již zaměřuje na spotřebitele a jeho chování v nákupním prostředí. Přináší také pohled na multisenzorickou komunikaci jako na příležitost, pomocí níž mohou firmy získat konkurenční výhodu na trhu. Na základě praktických příkladů dokládá účinnost zapojení více smyslových podnětů směrem ke spotřebitelům. Závěrečný text je věnován dotazníkovému šetření, jež bylo v rámci této práce provedeno, a přináší výsledky odkrývající důležitost jednotlivých faktorů se zaměřením na výběr kávy a kaváren.

Viz též: podobná jména autorů
2 MENDLÍKOVÁ, Pavla
2 Mendlíková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.