Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.
Návrh marketingového mixu společnosti
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.

Viz též: podobná jména autorů
1 MATOUŠEK, Libor
6 MATOUŠEK, Lukáš
2 Matoušek, Luděk
6 Matoušek, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.