Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modernizace učiva elektrotechniky a elektroniky v technické výchově na ZŠ
Materna, Milan ; Křenek, Milan (vedoucí práce) ; Rothanzl, Bohuslav (oponent)
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále stoupajícím důrazem na ekologické aspekty veškeré lidské činnosti. V rámci teoretické části práce jsem prostudoval a následně popsal některé z nejpoužívanějších učebnic fyziky a vytvořil návrh na cvičebnici učiva fyziky pro druhý stupeň ZŠ. Ve výzkumné části jsem dotazovacími metodami zjišťoval, s jakými tématy z elektrotechniky a elektroniky jsou žáci na druhém stupni ZŠ seznamováni a jak často vykonávají vybrané praktické aktivity. Součástí výzkumu bylo i zjistit, jak jsou daná témata či činnosti u žáků oblíbena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Modernizace učiva elektrotechniky a elektroniky v technické výchově na ZŠ
Materna, Milan ; Křenek, Milan (vedoucí práce) ; Rothanzl, Bohuslav (oponent)
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále stoupajícím důrazem na ekologické aspekty veškeré lidské činnosti. V rámci teoretické části práce jsem prostudoval a následně popsal některé z nejpoužívanějších učebnic fyziky a vytvořil návrh na cvičebnici učiva fyziky pro druhý stupeň ZŠ. Ve výzkumné části jsem dotazovacími metodami zjišťoval, s jakými tématy z elektrotechniky a elektroniky jsou žáci na druhém stupni ZŠ seznamováni a jak často vykonávají vybrané praktické aktivity. Součástí výzkumu bylo i zjistit, jak jsou daná témata či činnosti u žáků oblíbena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 Materna, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.