Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v reklamním filmu během koronavirové pandemie
Matějcová, Rebeka ; Česálková, Lucie (vedoucí práce) ; Svatoňová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se věnuje reklamnímu filmu a jeho trendům, které vznikaly v období korovavirové pandemie. S tímto žánrem se setkáváme na každodenní bázi, ale obecně se mu nepřikládá příliš velká důležitost, nicméně jeho konzumenty jsme všichni. Ať už se s reklamou setkáváme nepřímo v našem okolí, vidíme ji v různých sdělovacích prostředcích např. v televizi, v online prostoru nebo jsme reklamou my sami, jelikož konzumujeme daný obsah a používáme propagované produkty. Pro práci jsem zvolila konkrétní období, které audiovizuální obsah velmi ovlivnilo, a to koronavirovou pandemii v horizontu dosavadních cca 2 let. Práce se zaměřuje na reklamy, které vznikaly v reakci na tuto situaci a na to, jak pandemie ovlivnila reklamní průmysl formovala a trendy charakterizující dané období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.