Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky Hilti na českém trhu
Cidlinský, Filip ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Matús, Eduard (oponent)
Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. V závěru této práce vyhodnocuji zjištěné rozdíly a navrhuji řešení pro jejich zlepšení.
Podpora projektů vývoje a výzkumu s užitím veřejných prostředků EU
Matús, Eduard ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Inovace představují jeden ze stěžejních pilířů strategie Evropa 2020, jenž určuje směřování Evropské unie pro druhou dekádu 21. století. Inovování je jedním z možných nástrojů zvyšování konkurenceschopnosti firem a v důsledku i celé ekonomiky jednotlivých států. Je v nejvyšším zájmu, aby tato konkurenceschopnost zůstala dlouhodobě udržitelná. S ohledem na tyto skutečnosti se autor v práci zabývá otázkou, zda je možné pomocí inovačních projektů dlouhodobě udržet firmu konkurenceschopnou. Na příkladech projektů tří výrobních firem porovnává autor přístup firem k řízení celého inovačního procesu a míru s jakou ovlivnily tyto projekty konkurenceschopnost sledovaných společností. Z provedené vicekriteriální analýzy autor vyvozuje závěr, že pouze pomocí opakování inovačních procesů lze dlouhodobě získat konkurenční výhodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.