Název: Budování značky Hilti na českém trhu
Překlad názvu: Building the brand Hilti on the czech market
Autoři: Cidlinský, Filip ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Matús, Eduard (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; Nositelé značky; Produktové portfolio; Strategie značky; Značka; Brand; brand ambassadors; brand building; brand strategy; pruduct portfolio

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49605

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206564


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet