Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparativní analýza implementace finanční gramotnosti v sekundárním vzdělávání
Jandová, Lucie ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou odlišného způsobu implementace finanční gramotnosti na středních školách v ČR. Na základě rešerše dostupných zdrojů byla vypracována teoretická část, kde jsou popsány kurikulární dokumenty od nejvyšší úrovně, Národní strategie finančního vzdělávání, až po školní vzdělávací programy. Dále navazuje popis didaktického systému upraveného pro finanční a ekonomické vzdělávání. V praktické části práce byla, po stanovení výzkumného problému, hypotéz a metodologie výzkumu, provedena analýza a identifikace obsahu finanční gramotnosti ve třech vybraných rámcových vzdělávacích programech. Dotazník, druhý nástroj výzkumu, měl za cíl identifikovat způsob implementace finanční gramotnosti na konkrétních středních školách a především vymezit hlavní rozdíly či podobnosti ve využívání didaktických prostředků z pohledu typu školy a regionu, a doplnit tak celkový pohled na implementaci. V závěru bylo provedeno shrnutí a celkové zhodnocení zjištěných informací.
Možnosti využítí interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání na prvním stupni základní školy. V teoretické části přibližuje tuto moderní didaktickou techniku. Zaměřuje se na její využití, výhody a nevýhody a na problematiku nákupu interaktivní tabule. Poslední kapitola teoretické části pojednává o problematice finanční gramotnosti na prvním stupni základní školy. Praktická část se zaměřuje na tvorbu výukového materiálu pro různé druhy interaktivních tabulí. Cílem této části bakalářské práce je porovnat jednotlivé interaktivní tabule a programy určené k tvorbě výukových materiálů.
Současné problémy přechodu žáků ze základní školy na střední školu
Bromová, Michaela ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou procesu přechodu žáků ze ZŠ na SŠ. Poukazuje na problémové období vývoje člověka, které je spojeno s touto problematikou. Seznamuje s možnostmi základních škol, které mohou žákům 9. Ročníku poskytovat, aby jim tranzici na SŠ ulehčily. V práci je také zdůrazněná odlišnost využití jednotlivých vyučovacích zásad, metod či učebních stylů v rámci jednotlivých úrovních vzdělávání. Rovněž zde nalezneme výzkum, který na základě teoretického prostudování problematiky, uvádí nedostatky ve školském systému z pohledu samotných žáků. Na závěr následují možná řešení k eliminaci problémů, které žáci s přechodem na SŠ mají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.