Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
How Does Peer Socioeconomic Status Affect Academic Achievement? A Meta-Analysis
Markalousová, Tereza ; Havránek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kantová, Klára (oponent)
Za pomoci nejmodern jöích metod metaanal˝zy zkoumáme vliv socioekonomick- ého statusu (SES) vrstevník na akademické v˝sledky jednotlivce. Náö dataset zahrnuje tém 40 let v˝zkumu a obsahuje 449 odhad ze 40 studií. Poprvé v této oblasti v˝zkumu zkoumáme publika ní zkreslení. ada statistick˝ch test indikuje p ítomnost publika ní selekce a nazna uje menöí velikost efektu ve srovnání s p edchozími zjiöt ními. Za pomoci bayesovského a frekventistického pr m rování model identifikujeme faktory, které systematicky ovliv ují ve- likost efektu. Nejsiln jöí pozitivní vliv má publika ní zkreslení spolu s pouûitím vzd lání rodi a domácích zdroj jako ukazatel SES a kombinovan˝ch ukaza- tel SES. Naopak prom nné jako po et citací, publika ní status, pouûití testu z v dy a vyuûití pokro il˝ch metod vykazují negativní efekt. Klí ová slova Socioekonomick˝ status, Metaanal˝za, So- ciální vrstva, Akademické v˝sledky Název práce Jak socioekonomick˝ status vrstevník ovliv uje akademické v˝sledky? Meta- anal˝za

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.