Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Aplikace marketingu ve zdravotnictví
Zahradníková, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Maršounová, Jaroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketing ve zdravotnictví a prozkoumat ho v konkrétní zdravotnické příspěvkové organizaci Rehabilitační ústav Kladruby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na marketing a ekonomiku ve zdravotnictví a největší prostor zaujímá rozpracování jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Poslední kapitola patří organizaci a řízení marketingu ve zdravotnických zařízeních. Praktická část je věnována Rehabilitačnímu ústavu Kladruby, kde na úvod je zmíněna historie, současnost, ekonomické a personální údaje společně se strukturou a rozsahem péče. Následuje navázání na první část, konkrétní aplikace marketingového mixu a systémy léčby v Rehabilitačním ústavu Kladruby. Na závěr jsou navrženy konkrétní rady a doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
2 MARŠOUNOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.