Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní aktivity v rozvíjení prosociálního chování a cítění dětí v mateřské škole
Maršánová, Jindřiška ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Herní aktivity jsou v mateřské škole klíčovou metodou pro všestranný rozvoj dítěte ve věku od tří do šesti let. V osobnostně orientované výchově je volná, navozovaná i didaktická hra východiskem pro rozvoj prosociálního chování a cítění dětí. V teoretické části je rozkryt význam uvedených typů her v rámci věkových zvláštností dětí se zaměřením na rozvoj prosociálního chování a cítění dětí. Pojednává o úloze učitelky a významu klimatu školy v socializačním působení na dětskou skupinu v mateřské škole . Praktická část ověřuje možnosti her s prosociálními cíli a vliv jejich systematického zařazování na rozvoj prosociálního chování a cítění dětí ve vybraných třídách. Mapuje typické problémové situace, které vznikají při hraní těchto her a zachycuje modely jejich řešení.
Herní aktivity v rozvíjení prosociálního chování a cítění dětí v mateřské škole
Maršánová, Jindřiška ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Herní aktivity jsou v mateřské škole klíčovou metodou pro všestranný rozvoj dítěte ve věku od tří do šesti let. V osobnostně orientované výchově je volná, navozovaná i didaktická hra východiskem pro rozvoj prosociálního chování a cítění dětí. V teoretické části je rozkryt význam uvedených typů her v rámci věkových zvláštností dětí se zaměřením na rozvoj prosociálního chování a cítění dětí. Pojednává o úloze učitelky a významu klimatu školy v socializačním působení na dětskou skupinu v mateřské škole . Praktická část ověřuje možnosti her s prosociálními cíli a vliv jejich systematického zařazování na rozvoj prosociálního chování a cítění dětí ve vybraných třídách. Mapuje typické problémové situace, které vznikají při hraní těchto her a zachycuje modely jejich řešení.
Public relations mateřské školy.
MARŠÁNOVÁ, Jindřiška
Anotace Současné financování škol a školských zařízení je založeno na výkonech , tedy na počtu žáků, kteří školu navštěvují, a proto se školy dostávají do konkurenčního boje o zákazníka, což je žák. Nezbytností v řízení školy a školských zařízení se tedy stává marketing školy. Součástí marketingu školy je public relations, který napomáhá ke zviditelnění škol, k propagaci jejich činností a záměrů. Obsahem teoretické části je obecná charakteristika marketingu a marketingu školy. Zvláštní důraz je kladen na vztah mateřské školy s veřejností, na její propagaci a otevření se vůči okolí, což je dnes velmi důležité. Praktická část mapuje situaci, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a v jakém rozsahu využívají prostředků public relations. Výzkum byl proveden v rámci mateřských škol celé ČR a z pohledu rodičů Mateřské školy Dačice. Součástí práce je návrh komplexního systému PR Mateřské školy Dačice se zaměřením na společnou identifikaci pracovišť.

Viz též: podobná jména autorů
3 MARŠÁNOVÁ, Jindřiška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.