Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ježdík, Michal (oponent)
Název: Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha. Cíl: Cílem práce je navrhnout komplex možných zlepšení firemní identity USK Praha (mužů) na základě výsledků analýzy současného stavu jednotlivých složek. Metody: Použití metody interview s expertem, SWOT analýzy a studia interních klubových materiálů a informací z webových stránek klubu. Výsledky: Doporučení, která mohou sloužit k prospěšným inovacím v klubu. Klíčová slova: Firemní identita, basketbalový klub, SWOT analýza, interview, inovace
Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball Nymburk, následně zanalyzovat celkovou image klubu v očích těchto diváků a v neposlední řadě pomocí dotazníkového šetření zjistit problematické oblasti sloužící jako podnět k návrhům a doporučením. Metody: K získání informací byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření zajišťující větší počet respondentů. Respondenti byli dotazováni písemně a elektronicky. Důležitým zdrojem informací byla také neformální interview vedená s managementem klubu a diváky. K interpretaci získaných dat byly kromě grafů použity statistické funkce aritmetický průměr, medián, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci vnímají image klubu ČEZ Basketball Nymburk spíše pozitivně. Vykrystalizovaly však některé problematické oblasti v jednotlivých prvcích corporate identity, kde by management klubu mohl realizovat změny vedoucí k posílení identity a kladného vnímání klubu. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klub
Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ježdík, Michal (oponent)
Název: Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha. Cíl: Cílem práce je navrhnout komplex možných zlepšení firemní identity USK Praha (mužů) na základě výsledků analýzy současného stavu jednotlivých složek. Metody: Použití metody interview s expertem, SWOT analýzy a studia interních klubových materiálů a informací z webových stránek klubu. Výsledky: Doporučení, která mohou sloužit k prospěšným inovacím v klubu. Klíčová slova: Firemní identita, basketbalový klub, SWOT analýza, interview, inovace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.