Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na děti
Kubíková, Edita ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malecká, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu a konkrétně na její vliv na dětskou část populace. Teoretická část pojednává o pojmech jako například marketing, marketingový mix a reklama. Zkoumá druhy reklam a reklamních médií a historii reklamy. Dále definuje a rozlišuje vlivy reklamy na různé věkové skupiny. Praktická část představuje vlastní dotazníkové šetření, které zkoumá přístup rodičů k reklamám a vliv reklamy na jejich děti. Dotazník je porovnán s rozhovorem s odborníkem, který se danou problematikou zabývá. Déle analyzuje a zhodnocuje rozhovor s Brand manažerem společnosti Mondelez, který poskytuje pohled na problematiku ze strany firmy. Závěrem rozebírá rozhovory s dětmi různých věkových kategorií a zkoumá jejich postoj k reklamě. Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda má reklama na děti pozitivní, neutrální či negativní vliv a popřípadě navrhnout vhodná řešení, jak se těmto vlivům bránit. Důležitou součástí je ukázat, jak k této problematice přistupují nadnárodní korporace, které vyrábí a prodávají výrobky určené dětem.
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Alena (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 let včetně. Na základě výsledků praktické části jsou sestavena doporučení pro značku Kolonáda tak, aby se mohla přiblížit mladým spotřebitelům, ale zároveň si udržela stávající spotřebitele.
Projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží ukázat významnost sociální stratifikace pro marketing. Jsou vysvětleny příčiny odlišného spotřebního chování jednotlivých sociálních tříd. Výzkum "Market&Media&Lifestyle -- TGI" společnosti Median spotřební chování velmi podrobně mapuje -- tato data jsou podkladem pro praktickou část, kde jsou sledovány projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování v mnoha různých oblastech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.