Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konceptu aktivního řízení proudu na náběžné hraně křídla
Mahdal, Vít ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ověřením konceptu náhrady běžně používané vztlakové mechanizace systémem vyfukování proudu na náběžné hraně profilu. Ověření je prováděno pomocí CFD nástrojů, s využitím Reynoldsovy metody časového středování Navier-Stokesových rovnic (RANS). V úvodu práce jsou uvedeny druhy vztlakové mechanizace a jejich princip. V následujících kapitolách je popsáno a zdůvodněno nastavení řešiče a jeho ověření pomocí kalibrační úlohy. Koncept aktivního řízení proudu je zkoumán na profilu LS(1)-0413, pro 5 různých pozic vyfukování, dvě různé tloušťky štěrbiny (h/c= 0,0025 a 0,005) a dvě rychlosti vyfukování (v_Jv_=2,22 a 4,44). V závěru práce jsou objasněny fyzikální děje odehrávající se ve zkoumané oblasti a zhodnoceny jednotlivé případy vyfukování Nejlepší z nich jsou následně porovnány s Fowlerovou a štěrbinou klapkou při Re 2,2 mil.
Konstrukční uspořádání křídla soutěžního letounu
Mahdal, Vít ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Katrňák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním uspořádáním křídla soutěžního letounu. Práce se skládá z pěti hlavních částí. První část popisuje soutěž Air Cargo Challenge, pro kterou je daný letoun navrhován. Dále je proveden výpočet letových obálek a zatížení, které působí na letadlo. V navazující kapitole je provedena pevnostní kontrola stávajícího modelu FabricK. Následující část bakalářské práce je věnována návrhu nového uspořádání nosníků. Poslední část porovnává výhody a nevýhody se starší verzí.
Analýza konceptu aktivního řízení proudu na náběžné hraně křídla
Mahdal, Vít ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ověřením konceptu náhrady běžně používané vztlakové mechanizace systémem vyfukování proudu na náběžné hraně profilu. Ověření je prováděno pomocí CFD nástrojů, s využitím Reynoldsovy metody časového středování Navier-Stokesových rovnic (RANS). V úvodu práce jsou uvedeny druhy vztlakové mechanizace a jejich princip. V následujících kapitolách je popsáno a zdůvodněno nastavení řešiče a jeho ověření pomocí kalibrační úlohy. Koncept aktivního řízení proudu je zkoumán na profilu LS(1)-0413, pro 5 různých pozic vyfukování, dvě různé tloušťky štěrbiny (h/c= 0,0025 a 0,005) a dvě rychlosti vyfukování (v_Jv_=2,22 a 4,44). V závěru práce jsou objasněny fyzikální děje odehrávající se ve zkoumané oblasti a zhodnoceny jednotlivé případy vyfukování Nejlepší z nich jsou následně porovnány s Fowlerovou a štěrbinou klapkou při Re 2,2 mil.
Konstrukční uspořádání křídla soutěžního letounu
Mahdal, Vít ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Katrňák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním uspořádáním křídla soutěžního letounu. Práce se skládá z pěti hlavních částí. První část popisuje soutěž Air Cargo Challenge, pro kterou je daný letoun navrhován. Dále je proveden výpočet letových obálek a zatížení, které působí na letadlo. V navazující kapitole je provedena pevnostní kontrola stávajícího modelu FabricK. Následující část bakalářské práce je věnována návrhu nového uspořádání nosníků. Poslední část porovnává výhody a nevýhody se starší verzí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mahdal, Vlastimil
1 Mahdal, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.