Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kurdská otázka a problematika kurdské menšiny v Turecku
Hatyina, Ladislav ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Magott, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kurdské menšiny na území Turecké republiky. V práci jsou zachyceny historické aspekty obou národů, tureckého i kurdského. Hlavní hypotézou této práce je určení, zdali v současné době je převládající snaha o obnovení samostatného státu Kurdistánu či spíše získání autonomie na turecké vládě. Část zkoumání byla rovněž věnovaná vzájemnému vztahu obou skupin.
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Magott, Marta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Stěpanovič, Boris (oponent)
Tato disertační práce se zabývá otázkou, zda trend specifického zaměření na homosexuálního spotřebitele může přijít do České republiky, zda spotřební chování homosexuálů je opravdu odlišné od průměru české populace. Americké studie a firmy propagující "gay marketing" uvádějí mnoho odlišných znaků homosexuálních spotřebitelů, které jsou společné pro většinu homosexuálů. Stereotypně znějící fráze, že homosexuálové se jako spotřebitelé zaměřují na značkové výrobky nebo že se homosexuální muži více zajímají o módu a kosmetiku a aktivněji tráví volný čas, budou v primárním výzkumu českých homosexuálních spotřebitelů buď vyvráceny, nebo potvrzeny, stejně jako mnoho dalších závěrů amerických studií na téma: homosexuální spotřebitelé (viz hypotézy stanovené pro výzkum primárních dat).
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Kukura, Peter ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Magott, Marta (oponent)
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska k aplikaci marketingu ve společnostech působících v oblasti služeb a cestovního ruchu, tvorbě marketingových plánů, výběr marketingové strategie či charakteristika MSP. V praktické části bude vypracována analýza stávající situace firmy, reálný marketingový plán, marketingový rozpočet a pokud vývoj ve společnosti za dobu tvorby práce dovolí i proces zavádění CRM systému k zvýšení efektivnosti. Klíčová slova: Cestovní ruch, kongresová turistika, event marketing, marketingové řízení, marketing služeb, marketing malých a středních podniků,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.