Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku
Maděra, Jonáš ; Farmačka, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis reality sledovaného (rodinného) podniku, nalezení, vymezení a formulování chyb a nedostatků, kterého se v praxi dopouští, a odhalení jeho slabých míst. Představuje specifickou oblast čalounictví jako řemeslo a předmět podnikání, jeho komplikovanost a nezařaditelnost, a vliv této unikátnosti na jeho prosperitu. Realitu přitom (tam, kde je to vhodné) srovnává s teoretickými poznatky. Práce zahrnuje identifikaci problémů a také návrh jejich řešení, za účelem dosaţení revitalizace a inovace sledovaného podniku.
Návrh změn marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku
Maděra, Jonáš ; Farmačka, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis reality sledovaného (rodinného) podniku, nalezení, vymezení a formulování chyb a nedostatků, kterého se v praxi dopouští, a odhalení jeho slabých míst. Představuje specifickou oblast čalounictví jako řemeslo a předmět podnikání, jeho komplikovanost a nezařaditelnost, a vliv této unikátnosti na jeho prosperitu. Realitu přitom (tam, kde je to vhodné) srovnává s teoretickými poznatky. Práce zahrnuje identifikaci problémů a také návrh jejich řešení, za účelem dosaţení revitalizace a inovace sledovaného podniku.

Viz též: podobná jména autorů
3 MADĚRA, Jiří
3 Maděra, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.