Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Experimentální výzkum pískování v kontaktu kola a kolejnice
Machatka, Martin ; Hruška, Marek (oponent) ; Omasta, Milan (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na experimentální výzkum parametrů pískování za účelem zlepšení adheze v kontaktu mezi kolem a kolejnicí. Pískování je aplikace pískovacího materiálu přímo do kontaktu kolo/kolejnice. Je to stále běžný, nejvíce účinný a tradiční způsob jak se vypořádat s problémem nízké adheze, která je způsobena především kontaminanty z okolního prostředí. Výzkum je důležitý pro lepší pochopení procesu pískování a zároveň poskytuje data, která jsou nezbytná pro jeho optimalizaci a zvýšení efektivity. Prezentovaný experimentální výzkum byl proveden na nově vyvinutém dvoudiskovém zařízení. Je zkoumán vliv běžných kontaminantů na adhezi s uvážením různých provozních parametrů. Pro navýšení adheze v kontaminovaném kontaktu je použito odlišného množství aplikovaného písku při různém skluzu a valivé rychlosti. Výsledky ukazují, že existuje množství písku, od kterého nedochází k výraznému navýšení adheze. V této práci prezentované získané poznatky i výsledky budou použity pro optimalizaci pískovacího systému, který přispěje ke snížení nákladů spojených s pískováním a nízkou adhezí.
Pásový dopravník přestavitelný - stanice pohonu
Machatka, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem předkládané bakalářské práce bylo navrhnout stanici pohonu přestavitelného pásového dopravníku určeného pro dopravu hnědého uhlí. Na základě požadovaných parametrů pásového dopravníku byl proveden funkční výpočet, byly definovány technické parametry stanice pohonu a navrženo její konstrukční řešení. Sestavný výkres navržené stanice pohonu a důležité detailní výkresy jsou součástí této práce.
Experimentální výzkum pískování v kontaktu kola a kolejnice
Machatka, Martin ; Hruška, Marek (oponent) ; Omasta, Milan (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na experimentální výzkum parametrů pískování za účelem zlepšení adheze v kontaktu mezi kolem a kolejnicí. Pískování je aplikace pískovacího materiálu přímo do kontaktu kolo/kolejnice. Je to stále běžný, nejvíce účinný a tradiční způsob jak se vypořádat s problémem nízké adheze, která je způsobena především kontaminanty z okolního prostředí. Výzkum je důležitý pro lepší pochopení procesu pískování a zároveň poskytuje data, která jsou nezbytná pro jeho optimalizaci a zvýšení efektivity. Prezentovaný experimentální výzkum byl proveden na nově vyvinutém dvoudiskovém zařízení. Je zkoumán vliv běžných kontaminantů na adhezi s uvážením různých provozních parametrů. Pro navýšení adheze v kontaminovaném kontaktu je použito odlišného množství aplikovaného písku při různém skluzu a valivé rychlosti. Výsledky ukazují, že existuje množství písku, od kterého nedochází k výraznému navýšení adheze. V této práci prezentované získané poznatky i výsledky budou použity pro optimalizaci pískovacího systému, který přispěje ke snížení nákladů spojených s pískováním a nízkou adhezí.
Pásový dopravník přestavitelný - stanice pohonu
Machatka, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem předkládané bakalářské práce bylo navrhnout stanici pohonu přestavitelného pásového dopravníku určeného pro dopravu hnědého uhlí. Na základě požadovaných parametrů pásového dopravníku byl proveden funkční výpočet, byly definovány technické parametry stanice pohonu a navrženo její konstrukční řešení. Sestavný výkres navržené stanice pohonu a důležité detailní výkresy jsou součástí této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.