Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování tras pro multiagentní robotické systémy
Macák, Libor ; Ligocki, Adam (oponent) ; Lázna, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na vývoj balíčku Robot Operating System 2 umožňující multiagentní plánování a klade hlavní důraz na bezkolizní provoz více agentů najednou. Dále vysvětluje některé základní pojmy týkající se Robot Operating System 2. Práce také přibližuje problematiku multiagentního plánování, vyčtením základních teoretických pojmů a popisem některých používaných algoritmů.
Plánování tras pro multiagentní robotické systémy
Macák, Libor ; Ligocki, Adam (oponent) ; Lázna, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na vývoj balíčku Robot Operating System 2 umožňující multiagentní plánování a klade hlavní důraz na bezkolizní provoz více agentů najednou. Dále vysvětluje některé základní pojmy týkající se Robot Operating System 2. Práce také přibližuje problematiku multiagentního plánování, vyčtením základních teoretických pojmů a popisem některých používaných algoritmů.
Výchovné metody používané v salesiánských střediscích mládeže v České Republice
MACÁK, Libor
Práce se z pohledu pedagogiky volného času zabývá výchovnými metodami jako centrálním prvkem výchovného procesu a jedním z osobitých prvků práce v salesiánských střediscích mládeže (SaSM). Vychází z kvalitativního výzkumu provedeného formou obsahové analýzy projektových dokumentů osmi vybraných středisek. Úvodní část je věnována vymezení použitých pojmů a teoretickému úvodu do problematiky salesiánských středisek mládeže v ČR a výchovných metod v nich používaných. Druhá část popisuje předmět, metodiku, průběh a výsledky výzkumu. Další tři části představují syntézu poznatků získaných analýzou textů, doplněnou o informace z dalších dokumentů. Podrobně popisují jednotlivé prvky výchovy v SaSM (subjekty, cíle, podmínky, prostředky, organizační formy a me-tody výchovy). Stěžejní pátá část, věnovaná výchovným metodám, si ve svém zá-věru všímá také faktu, že ve zkoumaných dokumentech je výchovným metodám věnována relativně malá pozornost.

Viz též: podobná jména autorů
3 MACÁK, Libor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.