Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL
Mašek, Adam ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout program hracího dne pro návštěvníky Extraligy Ledního Hokeje v České republice. V práci bude kladen důraz na použití nových prvků, ale také na úpravu současné podoby programu hracího dne v českém prostředí. Dalším dílčím cílem je zhodnocení postojů event managementu vybraných klubů v ELH a NHL k programu celého hracího dne, které finálně reprezentují podobu hokejového doprovodného programu v celé lize. Metody: Pro získání dat ke zpracování diplomové práce budou použity metody osobního strukturovaného pozorování a hloubkových interview. Informace byly získané pomocí otázek, které byly vymyšleny pro účely interview v této práci. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo studiem literatury a konzultacemi s odborníky českého a kanadsko-amerického hokejového prostředí. Využito bylo také metody studia dokumentů. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh na zlepšení gameday programu klubu HC Sparta Praha. Návrh byl sestaven na základě analýzy, která využívala výše uvedených metod. Součástí návrhu jsou prvky programu využitelné před arénou dříve, než začne zápas. Návrh dále zahrnuje program v aréně a program během samotného utkání. Klíčová slova: Lední hokej, doprovodný program, HC Sparta...
Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
Mašek, Adam ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.