Žádný přesný výsledek pro MBA, Martin Roller, nebyl nalezen, zkusme místo něj použít MBA Martin Roller ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.14 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Kupsa, Daniel ; MBA, Martin Roller, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává marketingovou strategii ekonomického softwaru Entry pro firmu HJ-SOFT s. r. o. Teoretická část popisuje všechny teoretické poznatky na základě odborné literatury, které jsou následně v části praktické používány v praxi. Práce nejprve analyzuje současný stav marketingu ve firmě a na základě těchto analýz navrhuje marketingovou strategii produktu, jejíž implementace by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků a udržení zákazníků stávajících. Stejně tak by tato strategie měla firmě pomoci k lepšímu postavení v konkurenčním boji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.