Žádný přesný výsledek pro MBA, Karel Fiala, nebyl nalezen, zkusme místo něj použít MBA Karel Fiala ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Konkurenční strategie makléřské pojišťovací společnosti
Kotolanová, Barbora ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce obsahuje několik částí – analýzu současného stavu, návrh na řešení na základě teoretických doporučení a v neposlední řadě výsledky, které zvolená strategie přinese.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Konkurenční strategie makléřské pojišťovací společnosti
Kotolanová, Barbora ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce obsahuje několik částí – analýzu současného stavu, návrh na řešení na základě teoretických doporučení a v neposlední řadě výsledky, které zvolená strategie přinese.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.