Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh skladovací techniky a technologie v obchodní společnosti
Měšťanová, Nikola ; Kotoulek, Daniel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je skladování a současná skladovací technologie ve vybrané obchodní společnosti. První část práce definuje teoretická východiska z oblasti logistiky, zásobování, mezinárodního obchodování a především skladování. Praktická část je zaměřena na současnou situaci v podniku a analýzu zásob. Na základě provedené analýzy a veškerých zjištěných poznatků byly předloženy dva návrhy, jež by podniku mohly přispět ke zlepšení současného skladování i skladovací technologie, a tím navýšit spokojenost zákazníků.
Marketingový výzkum
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
Návrh skladovací techniky a technologie v obchodní společnosti
Měšťanová, Nikola ; Kotoulek, Daniel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je skladování a současná skladovací technologie ve vybrané obchodní společnosti. První část práce definuje teoretická východiska z oblasti logistiky, zásobování, mezinárodního obchodování a především skladování. Praktická část je zaměřena na současnou situaci v podniku a analýzu zásob. Na základě provedené analýzy a veškerých zjištěných poznatků byly předloženy dva návrhy, jež by podniku mohly přispět ke zlepšení současného skladování i skladovací technologie, a tím navýšit spokojenost zákazníků.
Marketingový výzkum
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.