Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti účastníků s programem volnočasových aktivit pro osoby s mentálním postižením.
Mádlová, Šárka ; Rabiňáková, Dana (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Předmětem práce je analýza spokojenosti účastníků s programem volnočasových aktivit pro osoby s mentálním postižením s názvem ZKUSME TO. Analýza spokojenosti patří mezi přístupy orientované na příjemce služeb. Vychází z předpokladu, že uživatelé služeb by měli být zapojeni do jejich přímého hodnocení. Představují totiž důležitý zdroj informací o kvalitě poskytovaných služeb. Z tohoto předpokladu vycházela i autorka práce, která položila základní výzkumnou otázku, jenž zní: "Jaká je spokojenost účastníků programu volnočasových aktivit s jeho obsahem, nebo-li převažují pozitiva nad negativy a stojí za to v programu pokračovat?" Z uvedeného poznávacího cíle vychází dva cíle, které bude možno aplikovat do praxe; 1. popsat spokojenost účastníků s programem a stanovit kritéria spokojenosti, 2. výsledky porovnat s dosavadní realizací programu a s jeho implementací v praxi.
Analýza spokojenosti účastníků s programem volnočasových aktivit pro osoby s mentálním postižením.
Mádlová, Šárka ; Rabiňáková, Dana (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Předmětem práce je analýza spokojenosti účastníků s programem volnočasových aktivit pro osoby s mentálním postižením s názvem ZKUSME TO. Analýza spokojenosti patří mezi přístupy orientované na příjemce služeb. Vychází z předpokladu, že uživatelé služeb by měli být zapojeni do jejich přímého hodnocení. Představují totiž důležitý zdroj informací o kvalitě poskytovaných služeb. Z tohoto předpokladu vycházela i autorka práce, která položila základní výzkumnou otázku, jenž zní: "Jaká je spokojenost účastníků programu volnočasových aktivit s jeho obsahem, nebo-li převažují pozitiva nad negativy a stojí za to v programu pokračovat?" Z uvedeného poznávacího cíle vychází dva cíle, které bude možno aplikovat do praxe; 1. popsat spokojenost účastníků s programem a stanovit kritéria spokojenosti, 2. výsledky porovnat s dosavadní realizací programu a s jeho implementací v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.