Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.
Návrh na zlepšení firemní kultury ve společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firemní kultury společnosti a následně návrhy na zlepšení. Byla provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky provedeného průzkumu jsou základem pro navržená opatření, která povedou ke zlepšení firemní kultury a spokojenosti zaměstnanců.
Návrh na zlepšení firemní kultury ve společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firemní kultury společnosti a následně návrhy na zlepšení. Byla provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky provedeného průzkumu jsou základem pro navržená opatření, která povedou ke zlepšení firemní kultury a spokojenosti zaměstnanců.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.