Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.
Lukašík, Tomáš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Solničková, Blanka (oponent)
Značka Motrio označuje brand neoriginálních náhradních dílů, jenž spadá do portfolia společnosti Renault Group a který v posledních letech ovlivněných především finanční krizí zaznamenává úspěch v mnohých zemích Evropy právě kvůli svému konceptu nízkých cen.Cílem této práce je stanovení optimální marketingové B2B komunikace značky Motrio směrem k nezávislým servisům v zemích regionu střední Evropy, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, a to na základě marketingové analýzy regionu.
Zájmy USA a Latinské Ameriky v projektu FTAA
Lukašík, Tomáš ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Stuchlíková, Zuzana (oponent)
Přirozený ekonomický vývoj na americkém kontinentě, který v dnešní době představuje místo plné protikladů, vedl po nepříznivých jevech z 80. a 90.let i k takovým odvážným projektům, jako je Spojenými státy protlačovaná Celoamerická zóna volného obchodu (FTAA). V této práci, která je rozdělena do tří celků, se autor pokouší najít zájmové roviny, zvláště ty ekonomické, které mají regiony USA a Latinské Ameriky společné a poskytovaly by tak určitý prostor pro dohodu o volném obchodu. Cílem je na základě ekonomických charakteristik a vzájemných komparativních výhod těchto dvou bloků sestavit jejich možné zájmy na vytvoření Celoamerické zóny volného obchodu. S ohledem na současné postupy a názory jednotlivých stran na řešení regionální spolupráce, které jsou rovněž předmětem popisu práce, je v závěru stanoveno, do jaké míry se tyto zájmy překrývají, z čehož pramení i závěrečná prognosa pravděpodobného vývoje v dalších letech. Již dnes je totiž takřka jisté, že FTAA v konceptu, v jakém byla předkládána ještě na přelomu tisíciletí, pro všechny státy přijatelná nebude.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.