Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti filmu v artefiletice
Ludvíková, Hana ; Bendová, Helena (vedoucí práce) ; Haluzík, Radovan (oponent)
Moje magisterská práce bude teoretickou reflexí a výzkumným prohloubením mého absolventského projektu s dětmi z dětského domova. Cílem je analýza formování reálné/fikční identity dětí z dětského domova prostřednictvím filmového média. Výzkumným materiálem jsou vlastní audiovizuální díla skupinky 7 převážně romských dětí a rozhovory s nimi, které budu vyhodnocovat v kontextu ideologické analýzy mediálních obrazů, které na děti působí.
Naomi Kawase: Doteky
Ludvíková, Hana ; Bendová, Helena (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se pokusila o tematicko-stylistickou interpretaci filmů japonské autorky Naomi Kawase. Vybrala jsem tři filmy, které jsou podle mého názoru pro autorku nejpříznačnější: Šnek (Katatsumori), Objetí (Embracing) a Žlutý květ (Letter from a yellow sherry blossom). Podrobným rozborem jednotlivých filmů jsem se snažila vysledovat, čím je její dílo specifické. Zrovnoprávnění vzájemného vztahu subjektu a snímaného objektu autorka poukazuje na fakt, že vztah mezi ní a snímaným je zásadní a určuje vývoj natáčení. Autorka osobitě komunikuje s divákem použitím fragmetntární narace ? dává divákovi velkou interpretační svobodu: nechá ho, aby si souvislosti doplnil sám, komunikuje s ním spíše na intuitivní bázi. Díky tomu dokáže spojit své osobní téma s mnohem širšími souvislostmi (například s úvahami nad rodinou obecně). V neposlední řadě se Naomi Kawase zabývá reflexí samotného média filmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.