Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační kampaň na vybraný produkt společnosti TA Hydronics
Loupová, Iveta ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Tužová, Julie (oponent)
Cílem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně vybraného produktu společnosti TA Hydronics působící na trhu B2B. Teoretická část práce se bude zabývat nejprve charakteristikou pojmu komunikace, dále následuje analýza současné situace firmy, marketingový mix a komunikační mix, který je rozšířený o nové trendy v komunikaci. V další části bude následovat realizační a kontrolní etapa. Praktická část charakterizuje společnost TA Hydronics. A dále se bude věnovat samotnému návrhu marketingové kampaně vybraného produktu, s přechodem k marketingové situační analýze, včetně analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V závěru práce nalezneme kontrolní etapu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.