Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace k lezecké a horolezecké činnosti
Louková, Tereza ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název: Motivace k lezecké a horolezecké činnosti Název v anglickém jazyce: �e Motivation to Climbing and Mountaineering Cíl práce: Našim cílem bylo přispět k hlubšímu poznání motivace lezců a horolezců k provádění lezecké a horolezecké činnosti. Pokusit se o její kategorizaci a srovnat naše výsledky s výsledky výzkumu konaného ve Velké Británii. Dále jsme se snažili zjistit a interpretovat případné rozdíly v motivaci mezi horolezeckými disciplínami. Metody: V naší práci jsme zvolili metodu anketního šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v programu Excel a SPSS. Výsledky: Zjistili jsme, že motivace lezců a horolezců kolísá mezi vnitřními pohnutkami a vnějšími incentivami. V našem výzkumu patří mezi nejvýznamnější kategorie v motivaci k lezení a horolezectví "příroda" ("prostředí"), "socializace" ("přátelé") a "výzva" ("překonávání vlastních hranic"). Při srovnání s výzkumem z Velké Británie jsou výsledky srovnatelné, pouze v některých kategoriích dochází k odlišnostem. Zjistili jsme několik vý- znamných rozdílů mezi jednotlivými lezeckými disciplínami v intrinsické a extrinsické motivaci. Klíčová slova: lezení, horolezectví, intrinsická a extrinsická motivace Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postoje studentů k předmětům -- souvislost s prospěchem
Hausmannová, Helena ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Louková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem postojů žáků obchodních akademií k ekonomickým předmětům, konkrétně k ekonomice a účetnictví. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část se zabývá postoji, motivací, hodnocením a pedagogickou diagnostikou. Prostor je věnován jednotlivým kritériím, na jejichž základě jsou ve výzkumné části zkoumány postoje žáků k předmětům ekonomika a účetnictví. Kritéria jsou ve výzkumné části, která se zakládá na více než 1 700 responsích žáků z 30 obchodních akademií, rozebrána v rámci jednotlivých ročníků a je sledována tendence, jak se kritéria vyvíjí s výší ročníku. Následně jsou ekonomické předměty zobrazeny v kontextu dalších povinných vyučovacích předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.