Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh jeřábových drah ve výrobní hale
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelových jeřábových drah pro dva samostatné jeřáby, a to o nosnosti 20 t, resp. 50/12,5 t. Hlavní nosník jeřábových drah je navržen jako svařovaný jednoose symetrický I průřez doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Jednotlivé jeřábové dráhy jsou umístěny v rámci objektu dvoulodní výrobní haly (v každé lodi jeden) o rozměrech 75 x 48 m a výšce 14,9 m. Objekt je umístěn v průmyslové oblasti Holešov a jeho nosná konstrukce je navržena z příčných vazeb skládajících se z plnostěnných svařovaných sloupů a příhradového vazníku. Prostorová tuhost haly je zajištěna ztužidly. Konstrukce jsou z oceli S 235. Při návrhu výrobní haly je pro posouzení použit pouze software Scia Engineer (rovinný model). Návrh a posouzení jeřábových drah je v celém rozsahu provedeno ručním výpočtem.
Ocelová konstrukce zimního stadionu
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na posouzení stavby městského zimního stadionu, který bude umístěn v lokalitě Brno - Komárov. Zimní stadion je navržen dle směrnic ledního hokeje s kapacitou přibližně 7 000 diváků. Z toho 5 850 k sezení, 1 050 na stání a 100 ve VIP prostorech. Konstrukci zimního stadiónu tvoří ocelové a ocelobetonové sloupy, které společně se spřaženými příčnými průvlaky, železobetonovou deskou a ztužidly zajišťují tuhost konstrukce. Sloupy jsou podepřeny soustavou vrtaných pilot s hlavicemi. Zastřešení hlavní části zimního stadiónu je navrženo pomocí příhradové desky o maximální výšce 4,5 m. Zastřešení vstupních hal je provedeno pomocí soustavy vazníků a vaznic, které jsou ztuženy ztužidly pro zvýšení prostorové tuhosti. Konstrukce jsou z oceli S 355 a betonu C 25/30. Při návrhu ocelové konstrukce byl použit software Scia Enginner. Ocelobetonové sloupy a spřažené nosníky byly v celém svém rozsahu posouzeny ručním výpočtem. Celková délka zimního stadionu je 111,5 m, šířka mimo vstupní haly je 82,02 m a celková šířka v místě vstupních hal je 96,85 m. Výška objektu v nejvyšším bodě je 25,6 m.
Ocelová konstrukce zimního stadionu
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na posouzení stavby městského zimního stadionu, který bude umístěn v lokalitě Brno - Komárov. Zimní stadion je navržen dle směrnic ledního hokeje s kapacitou přibližně 7 000 diváků. Z toho 5 850 k sezení, 1 050 na stání a 100 ve VIP prostorech. Konstrukci zimního stadiónu tvoří ocelové a ocelobetonové sloupy, které společně se spřaženými příčnými průvlaky, železobetonovou deskou a ztužidly zajišťují tuhost konstrukce. Sloupy jsou podepřeny soustavou vrtaných pilot s hlavicemi. Zastřešení hlavní části zimního stadiónu je navrženo pomocí příhradové desky o maximální výšce 4,5 m. Zastřešení vstupních hal je provedeno pomocí soustavy vazníků a vaznic, které jsou ztuženy ztužidly pro zvýšení prostorové tuhosti. Konstrukce jsou z oceli S 355 a betonu C 25/30. Při návrhu ocelové konstrukce byl použit software Scia Enginner. Ocelobetonové sloupy a spřažené nosníky byly v celém svém rozsahu posouzeny ručním výpočtem. Celková délka zimního stadionu je 111,5 m, šířka mimo vstupní haly je 82,02 m a celková šířka v místě vstupních hal je 96,85 m. Výška objektu v nejvyšším bodě je 25,6 m.
Návrh jeřábových drah ve výrobní hale
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelových jeřábových drah pro dva samostatné jeřáby, a to o nosnosti 20 t, resp. 50/12,5 t. Hlavní nosník jeřábových drah je navržen jako svařovaný jednoose symetrický I průřez doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Jednotlivé jeřábové dráhy jsou umístěny v rámci objektu dvoulodní výrobní haly (v každé lodi jeden) o rozměrech 75 x 48 m a výšce 14,9 m. Objekt je umístěn v průmyslové oblasti Holešov a jeho nosná konstrukce je navržena z příčných vazeb skládajících se z plnostěnných svařovaných sloupů a příhradového vazníku. Prostorová tuhost haly je zajištěna ztužidly. Konstrukce jsou z oceli S 235. Při návrhu výrobní haly je pro posouzení použit pouze software Scia Engineer (rovinný model). Návrh a posouzení jeřábových drah je v celém rozsahu provedeno ručním výpočtem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.