Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné
Wallner, Martin ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lošwk, David (oponent)
Založení či rozšíření podniku se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí neobejde bez důkladně propracovaného podnikatelského plánu, který pomůže odhalit případné překážky vstupu na trh nebo finanční náročnost. Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně všech náležitostí tak, aby byl připraven k případné realizaci a popsal všechna jeho rizika stejně jako přednosti. V první části jsou vyloženy základy problematiky tvorby podnikatelského plánu, jeho hlavní podoby a nezbytnosti. Druhá část práce přináší reálný pohled očima malé fungující firmy na možnost diverzifikovat své portfolio činnosti v oboru, který se liší od jejích dosavadních aktivit. Procesy v podniku jsou navrženy tak, aby činnost byla efektivní a aby svou koncepcí podnik zaplnil objevené místo na trhu. Ve svém plánování se podnik opírá o marketingový výzkum, který poskytuje informace pro marketingový plán. Ten je pak promítnut i do plánu finančního.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.