Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktuální otázky výchovy k tvořivosti
Lindauer, Václav Bartoloměj ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou aktuálních otázek výchovy k tvořivosti a má teoreticko-výzkumný charakter. Vychází z logiky zkoumaného jevu a klade důraz na integraci vybraných teorií do jednotného celku. První kapitola teoretické části diplomové práce vymezuje tvořivost, uvádí stručný přehled dostupných pojetí tvořivosti od vybraných autorů a zpracovává problematiku tvořivosti z pedagogickopsychologického hlediska. Druhá kapitola diplomové práce je věnována výchově k tvořivosti, definuje ji, předkládá vybraná pojetí, uvádí didaktická východiska a zabývá se obecnými i konkrétními didaktickými metodami a technikami. Třetí kapitola strukturuje aktuální otázky výchovy k tvořivosti a prezentuje empirické ověření jejich základních východisek. Empirické ověření probíhalo na dvou základních školách, vzorek respondentů čítal 60 rodičů žáků základní školy a 60 učitelů základní školy a výzkumným nástrojem byl dotazník.
Aktuální otázky výchovy k tvořivosti
Lindauer, Václav Bartoloměj ; Pelikán, Jiří (oponent) ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou aktuálních otázek výchovy k tvořivosti a má teoreticko-výzkumný charakter. Vychází z logiky zkoumaného jevu a klade důraz na integraci vybraných teorií do jednotného celku. První kapitola teoretické části diplomové práce vymezuje tvořivost, uvádí stručný přehled dostupných pojetí tvořivosti od vybraných autorů a zpracovává problematiku tvořivosti z pedagogickopsychologického hlediska. Druhá kapitola diplomové práce je věnována výchově k tvořivosti, definuje ji, předkládá vybraná pojetí, uvádí didaktická východiska a zabývá se obecnými i konkrétními didaktickými metodami a technikami. Třetí kapitola strukturuje aktuální otázky výchovy k tvořivosti a prezentuje empirické ověření jejich základních východisek. Empirické ověření probíhalo na dvou základních školách, vzorek respondentů čítal 60 rodičů žáků základní školy a 60 učitelů základní školy a výzkumným nástrojem byl dotazník.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lindauer, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.