Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání slevových portálů v Bosně a Hercegovině a České republice
Salihbegovic, Amna ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Linc, Zdenek (oponent)
V roce 2011 je založen první slevový portál eKupon a potom, vznikla řada dalších podobných portálů. V současně době v Bosně a Hercegovině na trhu existuje méně než 10 portálů. Hlavním cílem této práce je zanalýzovat trh slevových portálů v BaH a porovnat eKupon se největším slevovým portálem v České Republice, Slevomat.cz. Na začátku popíši business model standardního slevového portálu a popíšu vývoj oboru hromadného nakupování v České repulice, se zaměřením na Slevomat, a potom řeknu pár slov o vývoje oboru slevových portálu v Bosně a Hercegovině. Porovnání portálů eKupon a Slevomat je provedeno podle vybraných parametrů, jako je například, spolupráce s partnery, všeobecné obchodní podmínky stanovené v obchodní smlouvy, spokojenost zákazníků, věrnostní program, atd. Na závěr je udělaná SWOT analýza společnosti eKupon, ve které zanalyzované parametry byly přiřazeny k silným nebo slabým stránkám společnosti.
Trendy v internetovém marketingu
Linc, Zdeněk ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterka, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového mléka Garnier, které bylo uskutečněno pomocí internetu. V praktické části pak je po jednotlivých bodech využito poznatků z teoretické části o chování internetových uživatelů a zároveň je i na základě dosažených výsledků provedena analýza. Praktická část pak prokazuje výhody internetu pro testování produktů a naznačuje tak směr, kterým by se mohl marketing na internetu ubírat.
Nová marketingová média
Linc, Zdeněk ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kukal, Radan (oponent)
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Linc, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.