Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců firmy MODEL a.s.
Lichovníková, Tereza ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
V první kapitole se zabývám předmětem a cíli práce. Ve druhé kapitole uvádím teoretickou koncepci týkající se pracovní spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Ve třetí kapitole se zabývám konkrétní situací v podniku Model Obaly, a.s. vzhledem co se týče spokojenosti pracovníků. Ve čtvrté kapitole provádím analýzu spokojenosti zaměstnanců a interpretuji zjištěné výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.