Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Lepková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v roce 2011-2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Lepková, Klára ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce s názvem Vnímání televizní reklamy adolescenty analyzuje, jaký vztah existuje mezi reklamními sděleními prezentovanými na televizní obrazovce a mezi zvolenou cílovou skupinou, tedy adolescenty ve věku 17 - 20 let. Práce zkoumá, nakolik televizní reklama přispívá k formování představ cílového segmentu o světě a zda je reklamní tlak, který je na jeho příslušníky zaměřen, účinný, nebo zda mají dospívající svůj vlastní názor a úsudek, který jim napomáhá v kritickém nahlížení televizní reklamy. Předkládaná diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou, která vychází především z poznatků nabytých z tematicky relevantní literatury, a na analytickou, která prezentuje průběh a výsledky vlastního kvantitativního výzkumu. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou postoje adolescentů ve věku 17 - 20 let k televizní reklamě a zda důvěřují v ní prezentovaným obrazům. Za účelem naplnění stanoveného cíle byla sledována skupina 105 studentů posledních dvou ročníků Církevního gymnázia v Plzni, u kterých se prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťovalo, jak prožívají a hodnotí reklamní sdělení, která denně vídají na televizních obrazovkách. Výzkum obsahoval čtyři základní výzkumné otázky a s nimi korespondující hypotézy. Výzkumné otázky zněly: VO1) Jak je televizní reklama...
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Lepková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v roce 2011-2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Lepková, Kamila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.